Tkukoulun tulevia tapahtumia

Sivukuva Tkukoulun ulevia - Tkukoulun tulevia tapahtumia

Koska niin paljon asioita on meneillään, koulutuksia varataan toinen toisen perään. Me tarvitsemme hengähdystauon ja olemme varmoja, että myös suurin osa teistäkin olisi sellaisen tarpeessa. Tämän sanottuamme, Tkukoulu kutsuu sinut seuraaviin lähitulevaisuuden tapahtumiin.

Pysy ajan tasalla uusimmista ilmoituksista, tilaa uutiskirje tai seuraa meitä Facebookissa ja Twitterissä.

Tkukoulun opettajakokous

Tammikuun 2020 lopulla me järjestämme ensimmäisen opettajien kokouksen ja kutsumme kouluttajia ympäri maata. Meillä on jopa osanottajia, jotka lentävät läheisistä maista, kuten Ruotsista ja Norjasta.

Me olemme kutsuneet myös resurssipuhujia sekä panelisteja ympäri maata. Kaikki kouluttajat ovat ylittäneet tason vahvalla akateemisella taustallaan ja maineikkaalla tutkimustyöllään. Kaikki yksityiskohdat puhujista julkaistaan pian.

Kokousten teema keskittyy häiriöihin, automatisointiin sekä nykyaikaistamiseen oppilaitoksissa. Mukana on myös kourallinen demonstraatioita ja me toivomme edelleen integroivamme teknologiaa ja oppimista.

Tkukoulun kohdennetut ryhmät

Tässä ei ole kyse vain yhdestä tapahtumasta. Tämä on sarja tapahtumia, joita pidetään koko kuukauden ajan täällä Tkukoulun päämajassa. Me kutsumme kouluttajia ja tutkijoita kaikkialta osallistumaan Tkukoulun tähän mennessä suurimpiin kohdennettuihin ryhmiin.

Me aiomme käsitellä suurimpia koulutusjärjestelmän ongelmia täällä Suomessa sekä kaikkialla maailmassa. Kaikki kohdennetun ryhmän istunnon ovat sisäänpääsymaksuttomia, joten ei ole tarvetta murehtia rahasta.

Paikkoja on kuitenkin rajoitetusti, joten on parasta nyt turvata omasi. Ohjeet paikkasi varaamiseen ovat verkkosivuillamme. Odotamme, että osallistut ja tulet kuuntelemaan hämmästyttäviä ideoitamme.

Tkukoulun iso päivä pienille

Helmikuun lopulla järjestämme kaksipäiväisen tapahtuman, tarkemmin sanottuna luokkahuoneohjemaa tuhansille ala-asteen oppilaille ympäri maata. Tapahtuma järjestetään pääkonttorillamme, ja me teemme yhteistyötä lähikoulujen ja yliopistojen kanssa, jotka antavat meille auttavat kätensä.

Arvioitu lukumäärä oppilaita ensimmäisestä luokasta kuudenteen luokkaan on 4 000. Me emme todellakaan pysty tekemään tätä yksin, joten olemme kutsuneet kouluttajia, jotka ovat saaneet Tkukoulun hyväksyntäleiman, osallistumaan ja antamaan meille auttavan kätensä.

Me aiomme käsitellä perusasioita, jotka keskittyvät tieteeseen ja matematiikkaan. Me tiedämme, että kaiken tämän mahduttaminen kahteen päivään on haasteellista. Mutta kaikkien avulla me saamme parhaan mahdollisen hyödyn.

Me olemme innoissamme kaikista näistä tapahtumista. Olemme entistä innostuneempia näkemään sinut siellä.