Interaktiiviset luokkahuoneharjoitukset, jotka opettajien on suoritettava

Esitelty kuva Interaktiiviset luokkahuoneharjoitukset jotka opettajien on suoritettava 700x350 - Interaktiiviset luokkahuoneharjoitukset, jotka opettajien on suoritettava

Suomessa opettaja ei ole ainoa, joka opettaa. Oppilaat oppivat myös toisiltaan erilaisten interaktiivisten harjoitusten avulla. Opettajat koulutetaan edistämään yhteisiä kokemuksia sekä yhteistyötä luokkahuoneessa.

Jokainen on vastuussa omasta oppimisestaan. Siksi yhdessä työskentelevät oppilaat ovat jotain mitä maan opettajat asettavat etusijalle.

Tässä on opettajille kolme interaktiivista luokkahuoneharjoitusta, joita voi tehdä auttaakseen oppilaita saamaan kokemuksesta parhaan hyödyn.

Interaktiivinen aivoriihi

Tämä on enemmän kuin vain ryhmätoimintaa; tämä on ryhmään sitoutumista. Suomessa on tärkeää, että oppilaat tietävät kuuntelemisen sekä kuulluksi tulemisen arvon. Maan opettajat ovat vakuuttuneita siitä, että jokainen päivä ei ole vain mahdollisuus opettaa, vaan myös oppia oppilailta.

Aivoriihi on täydellinen silloin, kun haluat todella edistää kriittistä tai jopa luovaa ajattelua oppilaiden keskuudessa. Heitä kannustetaan olemaan itsevarmoja ja toimimaan hyvin muiden kanssa.

Ei ole väliä, mitä oppituntia olet käsittelemässä; tärkeintä on, että oppilaat ovat sitoutuneita ja näin ollen saavat tietoa. Turussa jopa vanhemmat ja huoltajat ovat osallisina luokkahuoneissa.

Tästä syystä kokemus on joukko ideoita, joihin kaikki pääsevät antamaan ajatuksiaan. Tällä tavalla kaikki opettavat ja kaikki oppivat jotakin.

Lähetä kuva Interaktiiviset luokkahuoneharjoitukset Pariväittelyt - Interaktiiviset luokkahuoneharjoitukset, jotka opettajien on suoritettava

Pariväittelyt

Toinen hyvä interaktiivinen harjoitus, joista opettajien tulisi olla tietoinen, on väittelyt luokassa. Sen aikana oppilaat asetetaan toisiaan vastaan. Me emme puhu riitelemisestä; haluamme kutsua sitä tuotteliaaksi kilpailuksi.

Suomi ei pelkää kokeilla uusia asioita, joten maa on päättänyt, että väittelyt luokassa ovat hyviä, jopa jotakin mahtavaa. Oppilaiden tehtävänä on joko yksin tai pareittain puhua tietystä aiheesta vastakkaisista näkökulmista.

Heillä on mahdollisuus tuoda kuluville omat ajatuksensa ja mielipiteensä.

Elokuvapäivä ja keskustelu

Aivan kuten useimmissa luokkahuoneissa maailmalla, oppilaat katsovat luokissa elokuvia. Mutta sen jälkeen he pohtivat elokuvaa, eivät kirjoittamalla reaktioitaan ja raporttejaan, vaan jakamalla ajatuksiaan luokan edessä.

Opettajat maksimoivat nämä kokemukset ja varmistavat, että se on sekä tietoa jakavaa että viihdyttävää.